Thursday, 8 March 2012

terluka.....rasa cm satu penghinaan kot..hmmm

pelik ngn mentaliti dunia skrg~!...mmg dose aku songsang..aku tau mmg d0se...korg penah pk x? korg ingat aku nk jd cmni ke? perasaan tu lahir dlm jiwa...aku sendiri xtau cmne nk ubat...kalo aku tau korg ingat aku nak ke?? huh~! saat kita dilahirkan..perjalanan kita telah ditentukan...penah korg pk x? ape hikmahnya org cm aku lahir kat dunia? penah korg pk x itu mungkin satu ujian Tuhan untuk aku...org normal pon xkn mendapat rahmat seperti ni tau~! k0rg pe tau?? cube cite kat aku..bape ramai budak normal rosak?? cube cite kat aku bape ramai budak normal terpesong akidah?? atleast walaupon aku cmnih..aku xwat sume 2...aku still jaga adab..aku still ikut pegangan agama...aku xmelampau batas2 islam...yg jadi salah aku just mintak kaseh syg dr kaum aku...2 jek..salah ke kalo nk kaseh syg 2??? aku x mintak pon peluk cium...aku just nk de org care n syg kat aku...2 je??? d0se beso sgt ke???

org2 normal mmg sucks! len kali jangan judge seseorg terlalu cepat...kenal hati die dulu....korg tgk aku cmnih jap jek dh nilai aku jahat...yer mmg aku jahat...so wat??? mmg aku emo...mmg aku sensitif...rase terhina kott...kalo xnk 2 fine aku leyh trime...xde laa ase saket sgt kot tp jgn hina aku leh x?? aku sedar diri...cukup sedar...xyah nk ingatkan aku byk kali p0n...aku tau lame dh....gurau boleh tp bg aku ade hadnye kalo ia mlibatkan kecelaruan jantina aku nih....aku mmg siyes xleyh trime...sbb nampak sgt org normal pk singkat~! len x pk dulu sblm ckp....aku p0n kalo ckp..gurau2 gak..hati org still jaga beb...kite xkn tau sama ada kata2 kita 2 bakal guris hati org len...s0..., moral of da story: plissslaaaa mulut 2 jgn lebih laju dr otak bole x?? think b4 u speack out~! sekian terima kasehhhhhhhh. huh~!


                                                         BETOL2 AKU ANGRY NIH~!

No comments:

Post a Comment