Thursday, 1 August 2013

mencari sinar dalam kegelapan~

lama aku x mengukir kata....lame aku x meluah rasa..byk perkara yg berlaku.. banyak perkara yg terjadi mengajar aku.... semalam berakhirnya sebuah episod penuh duka.., hari ini adalah permulaan pada sebuah kehidupan... ya.., kehidupan aku tanpa kamu... aku cuba untuk berlari dr bayang2 kamu... sejauh mungkin..sehingga aku xkan jumpa lagi cahaya yg memungkinkan wujud bayang2 kamu dalam hidupku. aku x terdaya lagi untuk terus menyakiti hati sendiri.. aku x terdaya lagi untuk hidup dalam permainana kepura-puraan. aku x segagah kau yg seolah-olah x mempeduli apa yg terjadi.. aku hanya manusia biasa.., yang ada hati dan perasaan.. sikap aku yg suka mengambil tahu dan ingin tahu kebenaran telah byk meluluhkan hati aku sendiri... apa guna kata2 sayang jika sikit p0n kau xkotakan. sayang 2 perlu dibuktikan bukan hanya berbicara dengan kata2. aku x mengerti kau sayang aku untuk apa... apakah benar ianya perasaan kau ataupun aku hanya sebagai persinggahan dikala kau berduka...hanya Allah maha mengetahui sgalanya.. padaNya aku berserah...

2 tahun lebih bukan suatu masa yg singkat..... kau x tahu apa yg aku rasa sepanjang tempoh ini.., hidup aku..tahap kesabaran aku...kekuatan aku...diri aku... semuanya tidak semudah kata-kata... aku bangkit berkali2 demi mempertahankan apa yg aku bina hasil dr rasa yg tulus dan suci dan kau....? kau juga berkali2 menghancurkan apa yg menjadi impian kita.. mungkin aku silap.., bukan impian kita tapi hanya impian aku.. impian d0gengan seperti kisah d0geng putera katak yg mengharap die akan bertukar menjadi putera yg kacak tatkala di berikan ciuman oleh sang puteri.... kisah ini kisah yg xkan terjadi di alam realiti... 2 hakikatnya...

hati aku seperti dah mati.. xde rasa.., xde jiwa... berkali2 kau tikam hati aku...mungkin dh x bernyawa. meski ku kumpul sgala kudrat yg ada.., namun ia xkan seperti dulu... bagi kau hati aku mmg untuk disakiti.. bagi kau hati aku sudah x beerti.... akhirnya kau ucapkan dengan senang... jujurnya aku x berharap i2 ungakapan yg akan kau berikan padaku.. kau mmg x masak dengan perangaiku yg suka menguji.. xpelaa... kau pun dah membuat keputusan.. aku trima dengan redha.. kau dan aku terlalu sukar untuk bersama..semua atas pilihan kau kerna dia yg kau pilih.., dia yg terbaik...

"biar aku berundur..jika itu yg tlah pun tertulis.. jalan ku x panjang bersama dirimu....
jadikan dia terbaek kerana itu yg telah kau pilih...
biarkan diriku membawa semua... duka"

# dis is not the end of my journey.... its just a beginning.....
# biar masa menjadi saksi akan semua kebenaran ini...

 " Ya Allah Maha Suci Engkau yg tahu sgalanya... apa yg aku rasa..apa yg aku lalui.. Kau berikan aku kekuatan.., Kau berikan aku ketabahan... berkali2 aku penah jatuh.., dan kali ini bagi aku peluang untuk bangkit kembali... demi kehidupan aku.. demi org2 yg menyayangi diriku... amin.."

~ syazzie ~

Sunday, 22 July 2012

me n mr 0ly..... =D


Agak lama tidak menulis..keBZian bekerja membataskan segalanya. Alhamdulillah.., bersyukur kepada Maha Pencipta kerana hamba yg kerdil ini masih lagi mampu bernafas di bumi yg serba indah ini. Tidak terlewat rasa nya aku ingin ucapkan ‘salam ramadhan’ buat teman2 yg sudi menjenguk blog aku nih sdangkan blog aku nih hanya sbg ‘picisan’ tentang apa yg berlaku dlm hidupku….untuk tidak terlalu keluar dr matlamat asal blog ini diwujudkan… bulan lepas aku ‘kerah’ mr 0ly untuk bekerja…lama rasanya dia x bekerja. Dia ‘sahabat’ terbaik untukku~!! X penah mengeluh walau dibawa kemana sahaja.. sentiasa bersama aku tiap masa. Walaupon kadang2 aku xgunakan..hanya sekadar membawa..tp mr 0ly ttp mr 0ly…akan SETIA bersama aku kemana jua… =). Ramai bertanya aku, kenapa aku pilih mr 0ly sbg teman sdangkan ada yg lebih baik dr dia.. bg aku, sebuah penceritaan melalui f0to bukan hanya terletak pd ‘jenama’ kamera.. tp ia terletak pd ‘hati’ tuan punya kamera itu sendiri..sbb hanya dia yg tau ‘teknik; serta angel terbaik sesuatu foto itu. Walaupon aku hanya seorg ‘newbie’ dlm dunia fot0grafi nih..aku xkan menjadikannya penghalang. Belajar dan terus belajar. Untuk menjadi ‘s0mebody’ kita perlu bermula dengan ‘nobody’…ahaks~! Pe yg penting??? Jgn berputus asa untuk belajar~!! =)





Aku sangat2 suka dengan laut, pantai…. Xtahu kenapa.. mungkin laut dan pantai buat aku tenang..., seolah-olah mereka mengerti setiap kepayahan dan keperitan yg aku lalui. Hadir laut dan pantai umpama ‘ubat’ kepada jiwaku.. Maha suci mu ya Allah yg telah menjadikan suatu ciptaan yg indah..,yg mampu menyembuhkan jiwa yg celaru..jiwa yg kusut akibat permainan dunia.. tapi penyakitku sekarang membataskan sgalanya…tidak boleh berada di bawah cahaya matahari terlalu lama menyebabkan byk perkara dlm hidup.., aku terpakasa ‘adjust’. Hmm…ujian buatku.., namun begitu aku xkan jdkan ianya sebagai penghalang untuk buat apa yg aku suka. Hidup cuma skali..banyak lagi keindahan bumi Tuhan ini yg belum aku terokai. Aku harap aku diberi peluang itu. Ini salah satu cara bagaimana aku belajar untuk menikmati dan mensyukuri setiap kurniaan Maha Esa.. =)






#SyukurdgnNikmatAllah.... =D

Saturday, 30 June 2012

DOA perpisahan.....~

sayu hati saat menulis entry kali nih. sesungguhnya 2 minggu yg aku lalui terlalu byk benda yg aku pelajari. pengalaman mendewasakan kita ryte? i guess ini mmg lumrah hidup dan mungkin sudah tertulis inilah yg patut aku tempuhi dlm hidupku.aku slalu kata KAWAN, SAHABAT malah PERSAHABATN itu sangat penting dlm hidupku. memang benar ianya masih penting cumanya, perlu diubah sedikit agaknya.betol kata "s0meone" nk BERKAWAN.., nk pertahankan hubungan KAWAN nih kne tengok org jugak.. aku PENAT dh..penat menjaga hati orang. penat untuk mengalah seolah2 aku pesalah besar yang melakukan kesalahan yang boleh disabitkan dengan hukuman MATI. selalu berada dlm keTAKUTAN..,keRISAUAN memikirkan perasaan serta HATI org lain sampai kadang2 HATi aku merintih sendiri meminta SIMPATI dr aku agar jaga 'dia' bukan HATI org lain... degil sungguh aku nih.., menDAHULUkan hati org lain sampai HATI sendiri diPINGGIRkan dengan harapan HATI yg lain mengerti apa yg aku rasa. ternyata aku silap. hati yg lain x pernah sedikitpun memikirkan hati ini...xpelah mungkin khilafku di mata dia terlalu besar...

aku slalu memikrkan apa yang terbaik untuk org lain tanpa aku peduli apa yg terbaik untuk aku. sadiskan?? hanya tahu fikirkan org lain demi menjaga hubungan yg dianggap 'suci' bg aku. aku letih. penat. lesu dan x terdaya lagi dengan semua nih. inilah masa aku rasa aku patut fikir untuk diriku tidak orang lain. penat untuk trus mengalah. pnat untuk trus merendahkan ego serendah tapak kaki. xmalu untuk mengaku salah silap aku. meminta maaf dengan seikhlasnya. namun aku rasa semuanya hanya sia-sia. aku tidak mengharapkan 'penghargaan' setinggi langit, aku x mengharapkan 'pujian' setinggi awan...aku hanya harapkan sebuah pengertian dr seorang yg bergelar 'sahabat'. aku tidak harapkan banyak, bukan emas atau permata yg aku minta..tidak jua wang ringgit mahupun harta berharga...aku hanya inginkan sebuah 'nilai' bagi perkataan 'SAHABAT".. sangat susahkah???

untuk kamoo...

saya dh penat sangat2...saya rasa saya x larat lagi dengan semua nih. seriously, ini yang pertama saya lakukan.. kamu yg memaksa saya begini. seKERAS manapun usaha saya semuanya tidak akan pernah berHASIL dan semuanya silap di mata kamoo.kalau mcm 2 penilaian kamoo terhadap sy, sy rasa lebih BAIK agaknya jika saya x pernah HADIR dlm hidup kamoo. saya penat sangat2. penat untuk mengalah. penat dengan semua nih. saya tau saya banyak silap, saya tau saya banyak salah tapi saya x rasa saya patut diperlakukan sebegitu. saya tidak KESAH kamoo MARAH sy..sy x KESAH..marah lah saya sepuas kamoo.. TAPI.... bila kamoo marah saya "demi" org lain..demi org yg menjadi 'kesayangan' kamoo, HATI sy sangat2 terGURIS... demi orang yg kamoo sayang.....hmmm..ok fine, n finally i realize that i mean NOTHING 2 you..n dat's the FACT!!. semalaman saya berfikir..penat akibat seharian di 'curve' 2 p0n x hilang, otak ni p0n di kerah untuk berFIKIR...sangat2 penat!!! sy buntu. mungkin ini jalan terbaik untuk kita n untuk semua.. kalau kamoo kata saya berkecil hati, YES!! mmg sy berkecil hati.. malah sangat2 berkecil hati! saya x pernah pinggirkan sahabat sy demi org yg saya sayang..mungkin kamoo lupa saat saya ada orang yg saya sayang.. pernahkah saya pinggirkan kamoo?? saya sangat penat. penat dengan semua nih..penat dengan permainan nih. xde sape nk jaga HATI sy. sy susah nak menangis, sy susah nak keluarkan airmata tapi demi persahabatan dengan kamoo saya rasa banyak dh airmata saya keluar..airmata saya bukan tanda saya LEMAH..tapi tanda saya sangat2 SAYANG persahabatan ini. namun saya rasa airmata saya semua sia-sia.

saya betol2 penat & x kuat lagi. biarlah saya dengan cara saya...dan kamoo truskan dengan kehidupan kamoo..saya tahu kamoo dh bahagia. so, just go on wif urlife. ada @ x ada saya sama sahaja. bukan penting sangat p0n. hanya tahu menambah sakit hati kamoo adala.. saya minta maaf atas sgala kesilapan sy...saya minta maaf sbb dh sllau 'interupted' dlm hal kamoo.. insyaAllah lepas nih xde lagi dh.. mungiin ini jalan terbaik buat kita. sy xnk buat semua nih tapi keadaan antara kita yg memaksa. xguna truskan andai tiada sedikitpun jalan keluar yg saya nampak untuk kita. buat saya bertambah2 letih adala...

untuk kamoo...

berbahagialah dengan kehidupan kamoo...sy akan slalu mendoakan kebahagiaan kamoo dr kejauhan. maaf atas keputusan ini tapi seriously, saya mmg XMAMPU lagi untuk berTAHAN. saya sangat2 penat..penat mengalah demi sesuatu yg xtahu nk menghargai. saya bukan MALAIKAT mahupon NABI.. saya hanya manusia yang mempunyai HATI & NURANI.....


#theEND.........

Wednesday, 23 May 2012

istilah "cuba"..... ada ke??huhu

salam sume...~!

lama x menulis.... kalo tulis p0n asyik tulis sedih jepp memanjang...*ntahpapelaakauneh.. okeh! start's new life~! buang kesedihan cr kegembiraan!! yeahhhhh!! *cemangat!. untuk intr0 kegembiraan neh....hmm.. smlm pg intebiu..huhu.. alhamdulillah berjalan lancar...n ade cam bau2 nk dpt... *hope sgt dpt!... mmg nk sgt dpt...2 jelaa yg leh buat impian aku tercapai.... skrg sume kerjaya 1st~!....l0ve?? nntlaa...x fikir lagi... cr duit byk2..kumpul harta br fikir CINTA~~... nape aku ckp cm 2? hmm...aku x pentingkan fantasi...aku pentingkan REALITI~! berjanji hidup semati...memasang impian dan angan2..sume dh basi~! xleyh pakai dh....hidup dalam dunia nyata...xm0 dh aku cinta jarak jauh...susah nk caye~! kalo nk cr cr dekat2..yg leh jmpe..yg leh g h0liday sesame..yg leh bina kenangan antara aku dan die....*wahwahwah... sbb tuh kne kumpul harta dulu...supaya..sesiapap0n 'cinta' aku di masa depan...akan ku pastikan dirinya begitu berharga...*muahahaha..cm iklanpr0duk kecantikan plak..ahaks~!  aku mmg tau cinta cmnih mmg xde kesudahan...xde penghujung...tapi...nk wat cmne...blom terbuka hati untuk berubah...keh3~! *p0yo jepp....

okeh..berbalik pada tajuk entry aku...*haha..nkstat dh.... ada ke istilah 'cuba' dalam dunia cmneh?? aku pelik bila ade org kate nk 'cuba'... untuk apa ehh 'cuba' 2? kalo untuk suka2 nk rasa bek xyah laa...*kelak kang mkn diri sndiri...~! abeh kalo dh lepas 'cuba' 2 nk watpe eks?? nk jdkan pengajaran? pengalaman? untuk apa?? haihhhh~! pelik kan.... cinta itu suci...walaucmnep0n keadaan nye..xkire laki ngn pompuan ke..laki ngn laki ke..,pompuan ngn pompuan ke...dh name CINTA....itu adalah suci. yang x suci org yg bercinta tuh. s0, kalau berniat nk berCINTA n involve dalam dunia cmneh...kena faham2 laa bahawa cinta itu suci~! berniat men'cuba' seolah2 mempermainkan cinta tuh! abeh org yg dicintai kelak cmne?? kan x haru namenya? *korgfhmxpeygakuckpneh??haha.~~ pelik org sebegini.....hmm..

berdiskusi tentang HATI~ hanya diri sendiri mengetahui sejauh mana kebenaran tentang HAti...adakah kita jujur dengan hati? adakah kita faham apa yg bermain di HATi? adakah rasa kita sama dengan apa yg ada dlm HATi? hanya kita dan Allah saja yg mengetahui....sbb itu jujur itu sgt penting.....jujur dengan hati sndiri...jadi diri sendiri...xperlu jd org len sbb kelak kita yg saket....penat menjadi hip0krit...hidup dlm dunia fantasi.... =) *skali dh skema skema habis~! ahaks.

berdiskusi tentang RASA~ hanya diri sendiri yang mengetahui sejauh mana rasa itu ada...adakah kita jujur dengan rasa itu?? adakah kita faham apa yg kita rasa? adakah rasa kita sama dengan apa yg ada dlm hati kita? hanya kita dan Allah saja yang mengetahui sejujurmana rasa itu.... letih berpura2...hidup dlm kepalsuan.. =) *skali lagi..skema ayat~!hahaha....

berbicara tentang CINTA~ hanya diri sendiri yang mengetahui sejauhmana cinta itu bersemi dalam diri....adakah kita jujur dengan cinta yg ada? adakah kita faham tentang cinta? adakah cinta yg kita rasa itu cinta yg sebenar? adakah cinta yg ada itu cinta yg kita mahukan?/ hanya kita dan Allah saja yg mengetahui sejauhmana keb0lehpercayaan cinta yg hadir dlm hidup kita..... sbb.. CINTA itu lahir dr HATI...dengan satu RASA.....=) *pehhhh!!terer giler aku wat ayat~! ahaks.



# CINTA hadir bukan untuk diperMAINkan........peace yaw~! ^___^






Wednesday, 16 May 2012

kebenaran ada dimana2

salam....

La tahzan.... jgn bersedih..kerana Allah sentiasa bersama kita.. =)

hari ini.....
akan ku buka satu lembaran baru...
tiada lagi kisah kau dan aku...
kisah kita hanya dongeng semata....
sbb ia lahir dr kata dusta...
namun aku bersyukur...sbb Allah sentiasa bersamaku.. =)

kamu terkejut knape sy tau?
hmm...sbb kebenaran sentiasa ada...
sbb Allah sentiasa bersama org yg dianaya...
sbb Allah kaseh akan hambaNya...
kamu kata kamu xberpeluang untuk trus terang...
haha... sy tergelak sndirian..
banyak peluang dn ruang sy telah berikan..
namun adakah kamu manfaatkan?
bila pertanyaan diajukan...
kamu hanya jawab ia x spt apa yg sy fikirkan....
apa agaknya tujuan..
mungkin kamu hanya ingin bermain dengan perasaan...

sy xpenah mintak byk...
sy xkesah awk x ingat sy..
sy xkesah awk x perlukan sy...
sy cuma perlukan kejujuran...
besar sgt agaknya permintaan....

awk menangis....untuk apa agaknya tangisan itu?
untuk kata2 dusta yg penah awk taburkan?
untuk kata setia yg telah sy hamparkan?
atau untuk rasa bersalah yg awk ucapkan?
haha...~sy masih tergelak sndirian....
syukur sbb Allah masih sentiasa bersama....

spt apa yg sy telah ckpkan....
sy akan lupakan semuanya...
lupakan kisah kita...
lupakan sejarah kita....
untuk setiap apa yg pernah sy korbankan dulu....
meski awk xingat....
xpe..sy halalkan semua...
sy redhakan.....
dengan penuh keikhlasan....

jujur itu sangat penting...
jujur itu tiang perhubungan..
xkira laa hubungan sebagai apa skalipon...
kamu xkan tau bila kamu akn disakiti...
kamu xkan tau bila kamu dikhianati....
kamu hanya akn tau seandainya kamu rasa sndiri....
Allah Maha Mengetahui apa yg tersirat dh tersurat...~


#biarmukaxensem,biarmukexcantikasalHATIkitabaek.... =)
 m0od: sudah cukup2 sudah~!





Monday, 7 May 2012

~ Rasa ini....~

salam sume....

alhamdulillah pagi nih aku masih lagi boleh bernafas..menghirup udara segar..mengamati keindahan subuh ciptaan Tuhan...subahanallah...Maha Suci Mu Tuhan yang telah memberikan rahmat ini...sgt bersyukur sbb masih lagi mampu bernafas dan tersenyum di bumiMu.... =)

hujan pagi nih...pagi yg suram...mendung di langit..seolah2 mengerti apa yg aku rasa....
mlm semalam...sy xtau knapa sy nk sgt call awk....lebih sebulan sy cuba untuk menghindar...
berharap dapat melupakan awk...berharap dapat membuang nama awk dlm hati sy...
tapi...sy x mampu...sy call awk... ya Allah~! betul2 sy rindu suara awk....sy gagahkan diri untuk berckp dgn awk...walau x mcm dulu....sgt janggal rasanya..., sy x byk ckp berbanding awk...sbb tidak terluah dgn kata2...sepanjang tempoh itu sy cuba untuk menahan diri sendiri...

awk menangis...menyatakan perasaan bersalah awk pada saya...rasa bersalah sbb buat sy cmni...
seperti yg sy ckpkan...awk x perlu rasa sume itu, sbb ianya adalah TAKDIR hidup kita...
awk menangis...sayu hati sy...kalau dulu tangisan awak adalah perkara yg paling sy xnk dengar di tlinga sy..sbb hati sy sangat saket bila mendengarnya... sy xmau awk bersedih sbb sy...sy xmau awk bersedih kerana perasaan bersalah awk pd sy.... i'm str0ng enuf 2 faced all dis...percayalah~! sy kuat untuk ini....awk x yah risau pasal sy...sy janji.., sy kuat untuk sume ini.... lama xdengar tangisan awk...rndu~! jahatkan sy...hmm..

even kita xde apa-apa...awk mintak sy truss call awk.., sms awk..bercerita dengan awk...
tapi sy ckp ngn awk...sy takut sy x mampu nk wat sume 2...
awk tnye sy knape? sbb sy takut sy x dapat nk tahan hati sy....sbb sy takut sy x dpt melepaskan awk pergi dr hati sy...itu akan membuatkan sy lebih saket...bila awk xleh pergi dr hati sy..sdangkan hati awk bukan milik sy...itu akan lagi buat hati sy saket....biarlah sy begini....berilah sy masa untuk sume ini...kehilangan awk secara tiba2 byk mengubah aturan hidup sy...even agak kelam kabut sket tp insyaAllah...sy akan cuba aturkan nya kembali menjadi seperti sedia kala...sume ini lebih mematangkan sy...

tnpa sy sedari..., airmata telah membasahi pipi...mungkin terlalu merindu barangkali...
awk ckp ngn sy supaya jangan nangis...sy kne kuat...
ketahuilah tangisan sy bukan sbb sy lemah..tp sy terlalu rindu awk...sgt2~!
masih jujur dengan rasa ini...
walau rndu dan sayang sy hanya dr kejauhan...
sy bahagia bila tau awk bahagia...
sy slalu mendoakan terbaik untuk awk...
mungkin sy belum cukup sempurna untuk awk..
xpelah..itu TAKDIRkn...

awk ckp kat sy...mungkin sy akan dpt sme1 better dr awk lepas nih..
sy gelak...n just ckp..'insyaAllah....h0pe so.." =) awk tnye knapa sy gelakkn?
sbb sy xtau If sy akan jmpe or sy ada 'luck' untuk itu....funny ryte?
awk anugerah terindah yg penah hadir dlm hidup sy...
walau sy dpt pengganti p0n slepas awk...tp ttp xkn dpt ganti awk di hati sy...itu sy pasti~! =)

di akhir perbualan...sy pnggil awk bb...then senyap..
awk tnye knape sy senyap....sy ckp sy rndu nk pnggil awk cm 2...
then awk pnggil sy..."DD" ya Allah~! hanya Tuhan yg tau perasaan sy masa 2... sy sgt2 rndu dengan pnggilan tu....sgt2 rndu....laju airmata sy kluar....thanx sbb bg sy denga lagi pnggilan 2...thanx sgt2~! mlm smlm sy tdo lena.....

walau awk bukan milik sy lagi...
walau byk benda yg masih lagi sy sangsi...
walau saket dada ini...
walau sesak menahan rasa ini...
ketahuilah....sayang sy x pernah berubah...
masih sama seperti dulu...

"Letting go of someone dear to you is hard, but holding on to someone who doesn't even feel the same is much harder. Giving up doesn't mean you are weak!
It only means that you are strong enough to let go!"



~I'm sorry I couldn't be perfect, sorry I couldn't be the one for you, sorry I couldn't share your dreams, sorry for everything and most of all I'm sorry for loving you~


*sedetikxpernahmelupakanmu....... =)




Saturday, 5 May 2012

5 May.....

salam sume.....

bl0g aku dh lari dr matlamat asal....huhu... *nihsumesbbkefrustanakulaaneh..huhu. blog yg spttnye fun dh jadi cm blog 'perkuburan cinta aku laks' haihhhhhh~ tpkan blog aku..aku pnye suke laaa..kan..kan.. *muahahahaha (gelak evil) x suke xyah bace..senang~! sesimple ABC...haha...aku nk mengenang agy b0lehh??

5May.....
ini tarikh yg aku tunggu2 dlm hidupku...
tarikh istimewa untuk kamu...
beerti buatku...
dulu...aku berharap aku akan jd org yg pertama...
berkongsi segala2...
kegembiraan kamu...kesedihan kamu bersama...
berharap kita kan membina kenangan ini bersama...
memimpin tangan kamu hingga ke akhirnya...
membuat kamu menjadi paling istimewa...
jauh angan2...
aku hanya mahu kegembiraan bersama kamu...
bukan kesedihan dan keperitan...
aku masih jujur dengan diriku...
masih spt dulu...slalu meningati kamu..merindukan kamu..
disaat aku rasa aku telah tabah untuk melupakan kamu..
tp ada je smething yg mengembalikan ingataan ku pd kamu..
hati masih tidak membenarkan kamu pergi jauh dr aku..
saket...
betul kata kamu...aku berjaya remove kamu dr FB...
tapi aku maseh tidak berjaya meREMOVE kamu dr hati ini...
perit...
mengenang apa yg terjadi mmg memeritkan...
memerlukan seluruh hidupku untuk melupakan...
menjadi sang pencinta yg setia bukan jaminan kebahagiaan...
meski sluruh hidupku pertaruhkan..
kamu bukan milikku lagi...

~~"letting go is another way to say i l0ve u so"~~

d0ne~! cite sedihku..luahan rasa ku....setakat nih jepp....next entry xnk dh sedih2~! biar kesedihan aku simpan dlm hati...biar hanya DIA Yang Maha Mengetahui.....
perjalanan hidupku sudah ditentukan..
x pernah sikit p0n rasa menyesal untuk itu...
kamu ttp anugerah terindah buatku..
sesaket manap0n hati ini kamu buat...
sebyk itu juga rasa sayang ini pada kamu....
tidak pernah berubah....
x akan pernah berubah..... =)