Saturday 5 May 2012

5 May.....

salam sume.....

bl0g aku dh lari dr matlamat asal....huhu... *nihsumesbbkefrustanakulaaneh..huhu. blog yg spttnye fun dh jadi cm blog 'perkuburan cinta aku laks' haihhhhhh~ tpkan blog aku..aku pnye suke laaa..kan..kan.. *muahahahaha (gelak evil) x suke xyah bace..senang~! sesimple ABC...haha...aku nk mengenang agy b0lehh??

5May.....
ini tarikh yg aku tunggu2 dlm hidupku...
tarikh istimewa untuk kamu...
beerti buatku...
dulu...aku berharap aku akan jd org yg pertama...
berkongsi segala2...
kegembiraan kamu...kesedihan kamu bersama...
berharap kita kan membina kenangan ini bersama...
memimpin tangan kamu hingga ke akhirnya...
membuat kamu menjadi paling istimewa...
jauh angan2...
aku hanya mahu kegembiraan bersama kamu...
bukan kesedihan dan keperitan...
aku masih jujur dengan diriku...
masih spt dulu...slalu meningati kamu..merindukan kamu..
disaat aku rasa aku telah tabah untuk melupakan kamu..
tp ada je smething yg mengembalikan ingataan ku pd kamu..
hati masih tidak membenarkan kamu pergi jauh dr aku..
saket...
betul kata kamu...aku berjaya remove kamu dr FB...
tapi aku maseh tidak berjaya meREMOVE kamu dr hati ini...
perit...
mengenang apa yg terjadi mmg memeritkan...
memerlukan seluruh hidupku untuk melupakan...
menjadi sang pencinta yg setia bukan jaminan kebahagiaan...
meski sluruh hidupku pertaruhkan..
kamu bukan milikku lagi...

~~"letting go is another way to say i l0ve u so"~~

d0ne~! cite sedihku..luahan rasa ku....setakat nih jepp....next entry xnk dh sedih2~! biar kesedihan aku simpan dlm hati...biar hanya DIA Yang Maha Mengetahui.....
perjalanan hidupku sudah ditentukan..
x pernah sikit p0n rasa menyesal untuk itu...
kamu ttp anugerah terindah buatku..
sesaket manap0n hati ini kamu buat...
sebyk itu juga rasa sayang ini pada kamu....
tidak pernah berubah....
x akan pernah berubah..... =)



No comments:

Post a Comment