Thursday 1 March 2012

pEngenaLAn....huh~!

bl0g nih diwujudkan sbg PEMBALASAN KEDENDAMAN aku yg geram ngn blog aku yg cm hampeh dibuat oleh g0ogle! penat2 aku luah rase akhirnya blog aku xleyh pakai~! cm x saketkan ati aku...huuu...so, bl0g baru nih leh laa sket ubatkan hatiku yg duka lara nih...banyak benda terpaksa aku pendam disebabkan blog lame aku yg xleyh pakai! huh.....*sakit ati tahap cipan..hampehgasbetol! oleh yg demikian entry pertama untuk blog aku yg baru lagi 'bakal chanteQ' nih....dimulakan ngn perasaan x pueh hati pada g0ogle..*hampeh lagi...org mula ngn entry bebunge laaa..huuu. hah~! xkire laa...blog aku kan aku pnye suke laaaaa...huh~! *xpenah dibuat dek org ko nih...keh3...ok, abes cite pasal keGERAMAN aku......*abes dh geram. ahaks. =)

j0urney through my lenses....
blog nih akan memuatkan/ menceritakan (skema ayat..wekkk~!) sepanjang perjalanan hidupku bersama ngn kamera terchinnnta...hukhuk.....pernah denga x bahawa satu gambar bole menceritakan 1001 kisah kehidupan manusia?? dats y i love ph0tography damn much~! *cececeh....omputih berabuk...ahaks


                                                              nih lerr mR Oly......heeeee

dengan gambar kita leh cite pasal kehidupan...,leh tergambar kasih sayang..leh terpancar kedukaan..,kesedihan..,kegembiraan, kesengsaraan...hmm...seribu satu perasaan leh wujud dengan hanya melihat gambar....unik kan?? sebab2 nilaaa yg membuatkan aku jatuh cintaa ngan kamera...ngn art of ph0tography....bersamaan mengagumi sebilangan ph0tographer yg ade kat malaysia nih....*kagum giler smbil kembang idong..huu. s0, dalam usaha untuk menjadi seorg ph0tographer yg berjaya... *cececeh...perasaan lerrr.... aku dengan ini mewujudkan blog nih untuk menunjukkan hasil karyaku..disamping menceritakan serba sedikit kisahku....kisah yg akan digambarkan melalui gambar2 yg bakal diambil...kerana...."satu gambar menggambarkan 1001 makna..." s0...lets hav some fun with me n mR 0Ly~! heheheheheh........ syggggg k0rg! kite jmpe lagi next entry k~!

No comments:

Post a Comment